Matematik i massor

Jag vet inte vad som har hänt med mig i helgen, jag har nog aldrig pluggat på länge. Jag har gjort alla repetitionsuppgifter (88 till antalet), labbrapporten är nästan klar ocg jag har gjort en del svenska och företagsekonomi. Jag har till och med hunnit att umgås med kära Johanna och kört bil. Det blev inte Love Actually, det blev Hairspray, men den är riktigt bra och mysig, så det gör ingenting!

Det är nog som min kloka Martina säger, det enda som gäller mot stress är att plugga. Nu känner jag att jag har gjort mitt bästa, och jag kunde inte ha gjort något mer. Man kan ju faktiskt bara göra sitt bästa :) Nu väntar bara nationella provet i matte D och kemiprovet (typ), sen är det lov!! Gud vad det ska bli skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0