Nu är det slut...

För den här gången. Matte D-nationella, Gud vad jobbigt! Satt i över tre timmar och försökte lösa alla dessa uppgifter! Det kändes helt okej, men det är väl för att jag inte har fått tillbaka det än ;) Jodå, det kändes väl helt okej, och som min kloka mamma brukar säga - det kan väl ske något värre än att inte få betyget man hoppas på? Ja, det kan det! Har till min stora glädje insett att detta var mitt nästnäst sista nationellaprov överhuvudtaget. Fattar ni?! Jag har bara två nationella kvar innan jag tar studenten! Det borde typ firas eller något...

Så till något roligare, för imorgon är det teater igen med barnen, denna gång för Röda Korset. Det ska bli kul, bara vi får ihop allt som vi behöver, typ vikväggar och sådär, men det löser vi imorgon, för då är vi lediga. Nästan hela dagen! :D Börjar tre och slutar fem.. Det går inte att klaga på!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0