Potatisgratängen..

.. är nu i ugnen och luktar himmelskt. Det kommer att bli en god nyårsmiddag imorgon när alla delar sätts ihop! ;) Får se vad det blir för förätt, det är det ända jag inte vet tror jag, men kvällen kan ju bjuda på en del överasskningar :)

Har faktiskt gjort lite projektarbete idag också, lite stolt över mig själv, hihi! Och Martina är nöjd med det jag skrev innan, superduper bra!!


Gud vad jag blir hungrig! Lukten som sprider sig i hela huset hjälper ju inte till direkt...


Kommentarer
Postat av: Johanna

har du redan gjort den?

till förrätt blir det liknande förra året med amanda och emma ska göra en egen skaldjursröra. till mellanrätt blir det champinjonsoppa med vitlöksbröd, huvudrätten vet du och till efterrätt blir det en slags kladdkaka och pannacotta

2010-12-30 @ 19:24:49
URL: http://johannafri.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0