Helgen i korthet

När vi kom hem i fredags efter en plågsamt lång bussresa somnade jag så fort jag lade huvudet på kuden :) Blir så när man inte sover de timmar man brukar..... ;) Men roligt hade vi i alla fall :D

Sen har jag jobbat hela helgen! De ordinarie är i Barcelona så det har bara varit extrapersonal, men det gick bra och vi hade roligt! Igår var det inga folk alls, men idag var det mer och göra. Det betyder också att tiden går snabbare :D Igår gick jag och pappa till torget, sedan kollade vi på "Stolen". Mycket bra film - kolla på den! Den handlar om en polis som försöker hitta sin son som varit försvunnen i över tio år. Han hittar ett lik, och historien går allt mer ihop med hans egna försvunna son. Idag blev det grillat - äntligen säger jag bara! Supergott.


Kommentarer
Postat av: Marjorie Diaz S.

Hellu!

Ursäkta om jag stör men jag har frågestund nu på min blogg och är väligt glad om ni kan komma med en fråga :) Ni får fråga exakt vad ni vill.. Helst innan kl 8 :) puss och kram Marjorie Diaz S. (http://diiiiaz.blogg.se)

2011-04-10 @ 19:01:01
URL: http://diiiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0