Tapeter

Jag funderar på att göra om i mitt lilla rum. Idag har jag en tapet med hjärtan som jag har tröttnat på för längesen. Nedan kommer några tapeter jag funderar på. Vad tycker ni? :)

Favoriten än så länge.


Helt underbar, men kan bli för mycket i mitt lilla rum.


Annars färgglatt :) Typ ha den på en vägg och sen vit eller något sådant på de andra väggarna!


Också riktigt snygg faktiskt


Så, vad tycker ni??? :) Jag funderar också på att ha lite New York-tema, men då får man ju ha en ganska diskret tapet för att kunna ha tavlor och snygga kuddar!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Definitivt den sista! Väldigt NYC och dessutom ser den väldigt lyxig ut och diskret utan att vara tråkig. Du kan ju kolla in min blogg för lite inspiration ifall du inte redan har gjort det ;)

2011-04-24 @ 20:35:03
URL: http://tuvstarrfashion.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tycker du ska ha en vägg med en "WOW"-tapet, som fondvägg typ:) eftersom man inte gör det i hela rummet kan man välja en lite mer "mer" tapet:D

2011-04-24 @ 21:49:21
Postat av: Johanna

Amanda, nu tror du dig lite mkt va? Att du är värsta inspirationskällan och allt;)

2011-04-24 @ 21:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0