19 år!

Idag för exakt ett årsedan hade jag precis börjat trean vilket innebär att jag denna dag gick i skolan (en fredag). Det var min 18-åriga födelsedag och jag skulle äta middag med min familj på en hemlig restaurang. Egentligen hade jag velat ha en middag för mina vänner, lite USA-inspirerat sådär. Men eftersom Martina skulle ha hästtävling blev det inget med det utan vi sköt upp det några veckor :) Mamma och Elin betedde sig lite lurig under veckan, och jag hade en känsla av att allt inte var som det skulle! Iallafall, jag sa hejdå till mina kompisar i bamba och trodde att jag skulle träffa dem på måndag igen...

Jag åkte och klippte håret, och min frisör var så glad och snäll och gjorde mitt hår jättefint, sedan åkte jag hem och upptäckte att våra utemöbler var borta. Pappa sa "Mamma lånade ut dem till grannen" och jag tänkte inte mer på det. Sedan öppnade ja paket från familjen och gjorde mig redo för att åka iväg. Tvingade systeryster att klä upp sig lite, men hon vägrade ens sätta på sig ett armband :P

Iallafall, vi gjorde oss klara och gick ut - till garaget. I förvisningen om att bilen stod där fick jag en regäl chock när alla mina underbara vänner stod där! Martina och mamma hade planerat detta länge - vilket resulterade till att Martina fick ljuga ihop en hel historia om en ridtävling (vän som jag är intresserade jag mig självklart..), pappa fick laga mat på jobbet, mamma fick baka äpplekaka och Jörgen fick komma med lampor påväg till jobbet. Och självklart: Elin fick hålla något hemligt för mig - mycket imponerad måste jag säga!

Fick iallafall världens bästa födelsedag någon kan tänka sig!




Och självklart hade de fixat så fint med det amerikanska temat!




Om jag inte redan sagt det: Tack så mycket alla ni som var med och gjorde min dag till ett underbart minne <3 Måste tillägga att det är aningen komiskt att jag nu ett år senare faktiskt sitter i USA :)

Kommentarer
Postat av: Syster!

Förstå att jag höll det hemigt!! <3 Det var inte alls lätt för mig, men jag gjorde allt för att din dag skulle bli perfekt!!

Hoppas nu att din dag är bra, GRATTIS!!!!!!!!<3

2011-08-27 @ 16:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0