:D

Åhh vilken bra familj jag har :D Det var blåvitt på tv idag, så de fixade till webbkameran så att jag kunde titta!! Har lite abstinens nu när det nästan gått två månader sen sist ;) Att lyssna är ju faktiskt inte samma sak.. Så jag hann titta första halvlek innan jag var tvungen att börja jobba... Men lika bra var ju det, för det gick ju inte jättebra i andra halvlek...



Att jag ser helt knäpp ut spelar ju ingen roll ;) Haha! Iallafall, lycka säger jag bara :D När jag gick ut låste jag som vanligt dörren innefrån och kom sedan på att jag hade glömt gps:en inne.. Men, oj var är nyckeln? NEJ, den ligger bredvid gps:en :O Oj, då... Har knappt kört till campet och fick halv panik... Men det gick bra, hittade till och med genvägen jag tog imorse. Sen var det ju vägen tillbaka, men det gick också bra. För att få tiden att gå köpte jag och S glass och lekte i garaget :) Blev hide and seek och karate.. Hade fått post av mormor och morfar när jag kom hem så den får följa med på semestern så har jag något att se fram emot på min födelsedag!


Spännande! Har även fått paket av familjen, men det öppnar jag innan vi åker, så kan jag ju ta med mig det jag vill ha! Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0