Helg med Sofia och Malin

Efter att oväntat fått jobba både fredagskväll och lördag morgon/förmiddag blev helgen något kortare än beräknat ;) Men den blev hur mysig som helst för det :D

Efter att jag jobbat med en något sådär grinig S så styrde jag bilen mot Sofia och Malin. Vi åkte sedan till Short Hills Mall - där man vågar gå in i cirka fyra affärer. Det är ett av USA:s dyraste mall... Men iallafall, vi åt på The Cheesecake Factory, shoppade lite och köpte sedan hem två cheesecake att dela på, vilket var alldeles lagom! Firade Malins födelsedag lite till alltså ;) När vi kom hem fick vi gå ut med hunden i regnet, sedan åkte vi till Blockbuster och hyrde de två första filmerna i Millenium-serien. Vet ni hur mycket det kostar att hyra en film i detta land???? 99 cent :O Inte ens sex kronor... Galet bra :D



Så vi åkte hem igen, och började med första filmen. Härligt att titta på en svensk film när man bor i detta land! Haha. Vi fortsatte sedan med film nummer två, men då var jag för trött så jag somnade ;) Så kan det gå! Malins hus är så konstigt... Oftast dör man av värmeslag eller så fryser man ihjäl... Så när vi gick och la oss var det varmt, men efter att ha vaknat cirka tjugo gånger och frysit gick jag till slut upp och stängde av fläkten! Då kunde jag äntligen sova ordentligt och vaknade inte förän halv tio :)

Vi hade tänkt åka till poolen men verkligen inget väder för sådant, så vi fortsatte med vårat filmmaraton och såg klart alla :) Till frukost bled det nygjorda scones (men lite för mycket mjöl i) och till lunch/middag blev det resterna från Cheesecake Factory - mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0