Inatt jag drömde något som...

.. jag inte vill drömma igen ;)

Igårnatt (alltså natten till onsdagen drömde jag att jag var påväg hem utan att någon visste om det. För tidigt dessutom. Jag vaknade upp med känskan: Men jag ska ju inte hem än, jag ska stanna kvar hela mitt år och uppleva så mycket saker. Det måste väl vara ett bra tecken eller? Så ni där hemma: Än får ni inte hem mig ;)


Inatt (natten till torsdag) drömde jag av naturliga skäl att jag har fått cancer... ;) Har Grey´s Anatomy-marathon och just nu har en av läkarna fått cancer.. Hehe..

Kommentarer
Postat av: Moster

Usch sicka hemska drömmar. Här hemma är det regn idag, hällregn usch ....

2011-08-19 @ 11:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0