Jag ljög visst för er :)

När jag skrev inlägget innan detta - Orkanen Irene fattade jag nog visst inte omfattningen av saker och ting. Vi hade ju både internet och ström! Dessutom regnade det inte alls mycket och det var nästan ingen vind. Men runt 2pm på söndagen försvann tv:ns signal och internet dog. När jag sedan på kvällen tog bilen ner till affären (var i akut behov av schampo) såg jag rasade träd och brunnar som läckte. Hela "vår" framsida var täckt med grenar och löv och vägen likaså. När jag kom ner till affären visade det sig att A&P var stängt! Ska tilläggas att de iprincip alltid har öppet annars... Blev superchockad men insåg snabbt att vi faktiskt har en till mataffär i vårat lilla Warren :) Fick ju ta dock att det är betydligt dyrare där!

Internet kom inte tillbaka förrän idag (tisdag förmiddag) så igår när jag slutat jobba tog jag bilen i 25 minuter för att få tillgång till internet. Stackars Sofia har varken ström eller internet så hon laddade upp sin dator också ;) Starbucks hade stängt både i söndags och måndags typ överallt - vilket också är chockande eftersom de verkligen ALLTID har öppet… Inte på natten, men det räknas ju inte ;)

Tog lite bilder i söndagskväll på framsidan - vet inte om man ser så mycket, men här kommer de i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0