Jaha..

.. då har denna vecka gått. Har hunnit med en del, men känns som att jag inte gjort någonting alls! Känns framförallt inte som att jag har bloggat något, så här får ni lite bilder från veckan ;)

Har bäddat nya sängkläder. Det är något bland det bästa som finns, att gå och lägga sig att sova i en säng med nya sängkläder.


Har också tvättat.


Och köpt en ny väska och en bok. Nu kan här vandras (i NYC) utan att ena axeln går av ;) Kom undan med 120 kr - det kallar jag klipp!


Lyckades skada fingret - när jag och S lekte med Barbie - BARBIE :O


Körde också bakom denna bil - men frågan är om det är på riktigt eller bara någon som gjort en rolig skylt?


Det var min vecka i bilder det - vad har hänt er? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0