Shoppat!

Idag åkte jag och S och shoppade lite efter campet. Vi skulle köpa födelsedagspresent till kalaset hon ska till på lördag. Sen ville hon börja brodera - såklart efter att ha sett mig ;) Så vi tog en tur till BathBad&Beyond och Mikaels (som förövrigt är min nya favoritaffär :D)

Presenterna:


Denna gång var det bra att jag har en bestämd liten flicka - för hon visste direkt vad hon skulle köpa :) Sen gick vi då till Mikaels och köpte två broderier och en låda som hon kan förvara dem i.



Så här långt kom vi på cupcaken innan hon tröttnade ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: WHAAAAT, ånej. Men Marlenes (en tjej från tyskland) värdmamma sa att dom inte betalade skatt i NJ, skumt!

2011-08-03 @ 19:16:29
URL: http://idaiusa.blogg.se/
Postat av: syster!

Bath, Bad & Beyond är ju med i click:D<3

2011-08-04 @ 16:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0