Som svensk i utlandet..

.. finns det många saker man kan sakna! Och det tog så klart min familj reda på sådär lite klurigt och idag fick jag äntligen öppna paketet som kom för sisådär tre veckor sedan! Haha.. Som jag väntat! Och inte blev jag besviken heller! Massor med godis, en bok, kort från familjen och från Emma, tacokrydda och jäst :D Hur bra som helst!!!!!



Och självklart: Mina älskade hallonlakrisdödskallar :D Lycklig tjej!


Paketet var ju inte helt utan de nya kakorna från Marabou! Och jag säger bara det: Fler paket av dem när ni kommer i oktober!!! HUR GODA SOM HELST :D


Tack så mycket för att ni skickat paketet till mig <3 Får mig på bättre humör och jag fick så mycket mer energi av att se lite svenska saker!!

Kommentarer
Postat av: emma

mycket bra paket, speciellt kortet på mig ;) hoppas du har det bra! kram

2011-08-20 @ 09:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0