Fredag

Hade en riktigt mysig kväll med lilla S igår. Såna dagar vill man stanna för alltid, men det går ju inte ;) Vi åkte till poolen direkt efter skolan. Hon var vaken hela vägen i bilen vilket nog har hänt sisådär två gånger sen jag kom... Hon blåste i en plastpåse och hade allmänt kul. Man förstår ju vilken förebild man blivit när hon hela tiden vill ha min syn på saker och ting och att jag ska säga att hon är duktig. Vid poolen intog vi en middag med mysigt prat. Eftersom hon var ivirg att komma in i poolen bytte vi om och fick sitta vid poolkanten i cirka 15 minuter. För att få tiden att gå skrev vi grejer på varandras rygg och försökte gissa vad den andra skrev. När vi väl hoppade i lekte vi en massa och tiden gick riktigt snabbt. :) Myspys alltså!

Väl hemma grejade jag med lite grejer medans S och S tittade på tv - så jag slapp det jobbiga uppdraget att få henne i säng eftersom jag gick och lade mig innan dem :P

Idag ska jag till Malin och vi två + Caroline ska försöka få biljetter till julbordet på IKEA, men det kan bli svårt - så det blir säkert middag någon annanstans.. Men vi får se :) Ska försöka klämma in ett besök hos Angelica också, vill verkligen ta till vara all möjlig tid jag kan få med henne nu när hon åker hem på tisdag :(

Åt förövrigt första dounaten häromdagen - och måste säga att det inte var något speciellt :P Bra det kanske ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0