Grattis pappa!

Idag fyller älskade pappa år. Världens bästa pappa som verkligen har växt i mina ögon sen jag kom hit. Han har ju alltid varit den bästa pappan man kan ha, alltid rolig och gillar fotboll - vad mer kan man begära liksom? Men nu har han som sagt vuxit till sig lite ;) Han ger mig så himla bra tips, och gråter inte när jag är ledsen ;) Det är så det ska vara! För när jag är arg eller ledsen så ska jag helst ha medhåll (även om det är bra med mamma som säger det jag inte vill höra också :P). Höjdpunkten på en långtråkig dag är nuförtiden när jag får åka hem med pappa och höra lite svenska i bakgrunden. Se lite av Avenyn och fråga standardfrågan "Någon jag känner?"

Älskar dig massor!!!


Kommentarer
Postat av: Moster

Vilken Pappa! Låter ju underbart du :). Grattis till Ronny, hipp, hipp hurra!!

2011-12-21 @ 17:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0