Herre vad grejer ungen har!!!!

Idag har jag och lilla S spenderat mer än fem timmar med att städa hennes lekrum. När jag kom fhit lyttade de ju precis ut från ett hus till detta stora hus de haft under tiden och sen dess har hon haft dubbelt så mycket saker där inne. Den senaste tiden har det eskalerat och vi har typ inte ens kunna gå där inne för att golvet varit täckt :P Så nu tog vi tag  i det helt enkelt! Vi är inte klara än, men vi har fått ner sju medelstora lådor med böcker, spel och leksaker till källaren plus fyra mindre lådor med grejer hon gjort plus massor med stora leksaker som var för stora för lådorna. Min värdmamma har fobi för att slänga saker nämligen ;) Trots det fick vi också ihop fyra stora soppåsar med skräp :D Så nu kan äntligen se golvet!!!!!! Imorgon får vi rensa resten (har några hörn kvar), dammsuga och sedan ställa allt på rätt ställe :) Sen kanske vi kan börja leka därinne istället för i vardagsrummet ;)

En del av lekrummet.... Och här har vi redan börjat städa lite ;)


Var stenhård hela tiden och lät henne inte leka utan det var bara "Släng, spara i lekrummet eller spara i lådor". Men i slutet lät jag henne fixa iordning en liten del. Märkte med en gång att hon saknat att verkligen kunna leka där inne. Min lilla plutt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0