Julafton

Idag kommer jag att jobba mellan 9 och 4 och sen snabbt som blixten ta mig till grannens syster och fira jul med dem. Låter som att det kommer vara massor med människor där så det kommer bli spännande :) Tydligen så har hennes syster en 21-årig dotter som enligt K är väldigt lik mig till sättet så vi kommer säkert komma bra överens :) Har köpte en blomma till systern som låter mig komma, och massor med julklappar till grannarna ;) Bilder kommer på det senare! Vill ju inte riskera att de tittar in här - sannolikheten är väl inte jättestor, men man ska aldrig säga aldrig!

Utan mina grannar hade jag antagligen legat i sängen och storgråtit över att inte vara hemma - men nu känner jag ingen hemlängtan alls :) Det är verkligen inte så att jag inte saknar julen hemma, men det kunde definitivt varit värre. Så egentligen vill jag bara säga: God Jul mina fina läsare!! <3

Eftersom jag av någon anledning inte har några julbilder från förra året (???) så bjuder jag på en bild då jag var pytteliten :) Skulle gissa att detta är min första jul? Hjälp mig mamma! ;)

Återigen - GOD JUL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0