Juldagen

Juldagen spenderade jag också med grannarna. Först skypade jag typ med halva släkten och gick sedan över. Vi lekte lite med alla nya leksaker innan jag fick uppleva en katolsk gudstjänst.. Jag blir verkligen utsatt för alla dess kulturer här! :) Kan inte säga att det var så speciellt annorlunda från en kristen gudstjänst. Skillnaden var att de hade rökelse, knäböjande och en lite mer "pratande" präst. Fast det kanske beror mer på prästen än något annat.. ;) När vi kom hem lekte vi, lekte lite till och lekte lite till. Vi pausade för mat och för sömn ;) Men det gjorde verkligen ingenting för de är så underbara! :D


Några av julklapparna ;) När vi sett på teckande Grinchen och lagt lilla C så hoppade jag och K in i deras hot tub :D Jag blir bortskämd här (bara så att ni vet... :P)! Vi pratade om allt mellan himmel och jord - och jag säger det igen, är så otroligt glad över att jag har fått någon jag kan prata med här. Hade aldrig överlevt min mamma-abstinens om jag inte haft K!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0