Juldekorationer

Jag kan inte längre köra bil eftersom jag helst vill titta på allla dekorationer som folk sätter upp :D Lite svårt att ta kort i mörkret i bilen som rör sig, men några har jag allt lyckas få till :) Har sett några riktigt häftiga - men också några riktigt smaklösa. Tex såg jag ett hus som hade hela ena kortsidan full med ljus och helt plötsligt blinkade det till och hela huset försvann... Alltså så blinkade hela ljusslingan... Riktigt fult :P Men mest av allt har jag faktiskt sett snygga grejer :) Inte vad man kan tro om amerikanare faktiskt...



Som sagt svårt att ta kort i farten... Huset är i verkligheten riktigt snyggt! Skulle vilja visa er alla dekorationer jag ser men det är ju lite svårt... Ni får bara tänka er det - 100 gånger mer än i Sverige så är ni nog rätt nära ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0