Redan tisdag!

Dagarna går faktiskt snabbt trots att jobbtimmarna kan vara riktigt sega ibland ;) Igår spenderade jag mina sju jobbtimmar med att bygga lego, pussla och leka med lite allt möjligt. S har fått massor med lego i present de senaste sju dagarna, så det byggde vi ihop. Järnvägsstation med tillhörande tågspår och taxibil samt hus vid stranden (ett kafé med en lite affär och ett hus för badvakten) och en båt. Imponerad över mig själv faktiskt ;)



Här är hela byn..!


Inte lite lego denna tös har ni ;) Idag har jag kört så mycket bil att jag skulle kunna varit i Stockholm om jag velat............ :) Nu ska jag snart över till grannen och se på Star Wars :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0