Slappsöndag

Idag hade jag en sådan där dag då man inte orkar göra någonting. Bara sitta på en stol och inte göra någonting. Antar att över sex timmars promenad kan trötta ut dig ;) Så idag har jag lagt upp massor med kort på fb, fixat kort i datorn, städat mitt rum och skypat lite med familjen. Det är väl ungefär det! :) Nu ikväll åkte jag ner till "stan" för att äta kinamat och dricka en varm choklad på Starbucks - tillsammans med min bok :D Jag är en ensamvarg - och behöver ha mina ensamdagar ibland. Eftersom jag kommer jobba konstant nästa vecka kände jag att jag behövde ha en sådan dag idag. Idag slog också längtan till Angelica in - visste att den skulle komma under helgen och det gjorde den. I vanliga fall skulle hon dragit runt mig i city i otaliga affärer för att köpa något. Hon är väldigt bra på att använda mig som packåsna - och det gör mig överhuvudtaget inget ;) Men nu får jag klara mig själv - typ. Finns massor av aupairer så jag borde nog återigen ta mig utanför min säkerhetszon och fråga någon om de vill träffas. Hur farligt kan det vara egentligen? ;)


Bilden har ingenting med texten att göra - men de är bra på att smycka ut efter säsong - även under vintern ;) Grejerna rör sig till och med. Tomten som för tillfället ligger ner brukar öppna dörren, grejen längst till vänster snöar, och grejen i mitten är en karusell som snurrar :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Lilla söta rara gumman! Fyyyyy vad jag saknar dig!! Jag vill bara kunna ringa och prata med dig eller skicka sms, åka in till NYC. göra av med lite för mycket pengar. bli glad av ditt fina skratt och äta cheesecake på lördagskvällarna. Saknade saknade vän! <3

2011-12-19 @ 15:31:52
URL: http://[email protected]
Postat av: Johanna

Hello! Såg att du bor i Warren, NJ? Jag ska åka till USA i januari (bara 3 veckor kvar nu!) och ska bo i Scotch Plains vilket inte var så jättelångt ifrån Warren. Enligt google maps i alla fall. Haha. Vi kanske kan ses nån gång! Hoppas du har en bra dag :)

2011-12-19 @ 19:26:04
URL: http://johannaerika.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0