Städat och klart :D

Idag gjorde vi det "sista" i lekrummet :) Vet ni känslan när vi gått igenom varenda liten pryl och bara hade dammsugning kvar???? Obeskrivlig ;) Jag och S kramade om varandra i lycka i flera minuter, haha! Sen var det alltså bara att bära ut stolar och filtar från rummet för att kunna dammsuga ordentligt :) Har verkligen lärt mig att bli pedagogiskt under detta år, vanligtvis hade jag sagt - jag gör det själv! Men nu går jag ner till källaren och hämtar en liten dammsugare till S så att hon också ska få hjälpa till. Dammsög ju om där hon varit, men det märker ju inte en sjuåring som är överlycklig för att hon för hjälpa till! När vi dammsugit klart ställde vi allt till rätta. Nu är det bara att fixa alla hyllor och lådor. Ungen hade så mycket grejer innan så jag slängde bara det hon ville ha kvar i lekrummet i hyllor där det fick plats, så nu är det kvar att sortera det :) Men det tror jag att jag får göra när hon är i skolan - vissa saker är lättare utan en sjuåring ;)




Fint va? ;) När vi var klara för dagen tvingade jag med S till poolen för att få några timmar att gå, sen blev det lite lek och tv-tittande :) När jag slutat åkte jag till mallet för att leta efter termobyxor. Lyckan var tyvärr inte med mig och jag åkte hem igen med en tröja rikare ;) För köpa ett par imorgon istället påväg till Sofia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0