Ledig

Idag har jag varit ledig :D Lärarna skulle på någon utbildning, men inte mig emot! Dock kanske man inte kan kalla det ledig, då jag gjort religion större delen av dagen :( Har man prov så har man ju....

Har också gjort en massa onödinga saker som man egentligen inte hinner, men som jag inte kan låta blir. Till exempel se på massor av avsnitt med "Vad blir det för mat?". Till mitt försvar gjorde jag läxa samtidigt.. ;)

Framför allt väntar jag på mail... Undra varför ;) Men än så länge har jag inte fått ett enda! :/ Men, men det kommer väl någong gång!

Nu väntar mina efterlängtade hallonlakris-döskallar på mig! MUMS :D



Kommentarer
Postat av: //s.

hejhej, fin blogg.

allt okej?

2011-02-26 @ 18:43:47
URL: http://zofinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0