Levi´s store

Nu är det dags för shopping i SoHo. Där stannade vi till i en Levi´s store och det är den mest underbara shoppinupplevelsen jag varit med om! När vi kom in fick vi en egen kille som tog hand om hela familjen (detta utökades sedan och vi hade tillslut en var). Killen tittade på oss och visste vilken storlek vi hade! Helt otroligt :D Ja, bra var det i alla fall, man behövde ju endast testa de byxor man tyckte var snygga, såklar satt de allihop perfekt, så jag hade kunnat köpa hur många som helst! Det blev dock bara ett par, vilket jag starkt ångrar nu när det par jag köpte är sönder :/

Här är butiken i SoHo (om jag minns hur det såg ut rätt)



Många anser att alla Levi´s ser likadana ut, men det finns oerhört många varianter. Här är ju bara ett litet smakprov!



Billiga var de också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0