Matchning!

Jag är ihopmachad med en familj :D Som bor utanför Miami.. Inte helt fel det inte. Nu ska vi bara se om de godkänner mig och slår mig en signal!

Två små söta pojkar, 3 och 6,5 år. Är lite lycklig ;) Men inte ta ut något i förskott Ida, du vet aldrig vad som kan hända! Du får inte bli besviken om de inte vill ha dig som au pair..! Föresten verkade det som att jag inte behövde hämta äldsta sonen från skolan - det kom en människa från en bilpool och lämmnade honom...

Jaja, vi får se vad som händer, ni är de första som för veta ;)

Idag har jag ägnat hela eftermiddagen med att spela in en aupair-video, men när jag skulle lägga in den i Movie Maker så var hela bilden grön.. :( Men det kanske inte spelar någon roll ;)

Har äntligen börjat få lite roliga kommentarer här på bloggen. Martina och Linda tycker att jag har en fin blogg :D Vad glad när man har fått en sådan kommentar.


Kanske mitt framtida hem ett år! :D Inte helt fel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0