Matematik

Idag hade jag redovisning i matten. De flesta som går Matte D gör en uppgift som de sedan ska redovisa. Min var ju helt snurrig med drygt 3 sidor, men bara massa formler. Vid redovisningen skulle man inte visa allt utan visa vissa steg. Jo, men tjena! Ingen fattade någonting (tror jag i alla fall) för jag skulle inte fattat om jag hade lyssnat på mig själv... Men jag kom fram till slutet och de två sista stegen fattade nog de flesta, de var ju enklast ;) Bäst av allt är att jag ALDRIG behöver läsa matte mer, om jag inte i framtiden kommer på att matte nog är något för mig *host*. Fattar ni?? ALDRIG! Förutom när jag hjälper min söta syster, men det är ju en helt annan sak :)

Idag slutade jag tidigt så fick mig ett ryck och gick runt sjön! Lyssnade på ljudbok och myste! Sjön är så fin när det ligger snö på den och solen skiner :)


Den är fin annars också ;)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, vilken ljudbok?! Låter jättemysigt :3

2011-01-13 @ 18:25:23
URL: http://jagkanva.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh, vilken ljudbok?! Låter jättemysigt :3

2011-01-13 @ 18:26:46
URL: http://jagkanva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0