Söndag

Idag är det söndag, helgen är snart slut - men jag börjar 12 imorgon :D Kan det bli härligare? Nej det kan det inte!

Ett glädjande besked: Jag är antagen till Au pair-programmet, så nu letar de efter en familj till mig :D Eller kanske inte precis nu, men ni fattar ;) Kan inte riktigt ta det till mig, det är så oerhört spännande! Familjen kanske inte är lika glada, men de får glädjas för mig tycker jag.. :)

Det är väl det som har hänt i helgen, igår var jag duktig och läste fysik och gjorde en del projektarbete. Idag har jag inte gjort någonting alls, än att åka fram och tillbaka till Älvängen.. ;)

Trots att Sjöstrand var grym fick Sverige inte någon medalj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0