Bygga!

Idag fick jag och Malin uppdraget att åka till IKEA och köpa hyllor till S´s playroom. Alltså behövde vi lyfta in dem i bilen, lyfta in dem i huset och hör och häpna pappa: bygga dem :O Men det klarade vi alldeles utmärkt ;) Jag tror jag till och med hade klarat att bygga dem alldeles själv, men det gick ju dubbelt så fort när vi hjälptes åt ;) Rosa lådor blev det till. Nu är det enda som saknas att få dem fastskruvade till väggen och sedan kan vi börja packa upp de cirka 10 lådorna som än så länge bara är i vägen.



Hur ska jag klara mig utan Malin?? Det får jag reda på imorgon, för då flyttar hon till en ny familj :) Men, som tur är, kommer hon bara bo 30 minuter bort med bil så jag kan kalla in henne om jag inte klarar mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0