Dagen innan helg

Idag har vi bakat kanelbullar :D De blev ju inte alls som hemma (jag skyller på jästen) eftersom de inte alls jäste.. Sen var ju ugnen dum och visade inte Celcius ;) Men de smakar kanel iallafall :D Vi tänkte ta med några till NYC på måndag när vi fikar och firar 4th of July. En blandning av Sverige och USA - det kan ju inte bli bättre!


Har också börjat använda min nya mobil idag. Har fortfarande kvar den svenska - så några sms skadar inte till en flicka på andra sidan Atlanten ;)



Ikväll ska vi se på bio, och i helgen har vi återigen fullspäckat schema. Imorgon ska jag först ha möte med värdfamiljen och min LCC, sen åker jag och Malin iväg till en outlet 40 minuter härifrån. Det blir säkert en tur till IKEA igen för att köpa en visp... De har ingen visp i det här huset :O På söndag har vi tänkt oss att åka upp till Philadelphia för att se hur den staden ser ut. Och på måndag blir det som sagt firande av 4th of July på Manhattan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0