Hot!

Jag förstår inte ens hur jag överlever.. Det är över 40 grader här och jag har inte tillgång till vare sig en sjö eller ett hav :( Det saknar jag faktiskt - Mollsjön, världens bästa sjö! Det första jag gör när jag kommer hem är att bada där, för då har jag inte gjort det på över två år ;)

Idag åkte jag en sväng till Malin och myste. Jag är forfarande så glad över att ha träffat en så fin vän :D Vi kan verkligen prata om allt, eller bara vara - som vi gjorde idag. Vi åkte och köpte kinamat och sen gick vi ut med hunden. Han verkar gilla mig, för han har inte gått så långt som han gjorde på en vecka.. Jag är ett mirakel :D Dessutom gillar jag hunden när han är trött, för då har han inte lika stort behov av att hoppa upp och bita mig. Toppen!

När vi nästan dött i värmen åt vi och sedan gick vi ner i källaren. Vi började med att spela Yatzy, sedan övergick i till världens sötaste Monopol! Det var inte det vanliga, utan med djur istället. Hur gulligt som helst :)

Spelarna!


Spelplanen :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du ska vara glad att du har det fint i alla fall, här är det kallt och regnit - inget Mollsjöbadande kan jag lova :p

2011-07-24 @ 20:48:17
URL: http://tuvstarrfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0