IKEA

I torsdags åkte jag och Malin till IKEA. Trots sura människor som jobbade där och lingonsylt till pannkakor så kände man sig hemma. Hemma i lilla Sverige igen :) Dit kommer jag åka fler gånger!



Sen finns det ju en shop i slutet! Allt var svenskt och jag skulle kunna köpa allt bara för att det kommer från Sverige. Det blev i alla fall en ost och pärlsocker. Malin köpte kakor och godis.



När vi gick ut möttes vi av denna skylt:


När jag kom hem började jag direkt använda min dörrmatta.


Kommentarer
Postat av: amanda

Åh Ida <3 saknar dig verkligen här hemma :) men det ser ut som du har det jättebra. Kan du inte visa bilder på ditt hus (om du får för familjen) och ditt rum? <3

2011-07-02 @ 17:44:49
URL: http://tuvstarrfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0