Jobbdag

Söndagen började med jobb. Fortsatte med jobb och slutade inte förrän vid åtta. Jag blev väckt av S vid halv åtta på morgonen och hon började leka med en gång. Jag var nog fortfarande halv sovande, men det gick bra ändå. Vi målade lite och sådär, sen åt vi frukost. Jag åt mina goda bröd och S åt bagels, like always! När vi spelat spel och lekt lite till åkte vi till lekparken. Där tillbringade vi tre timmar med avbrott för att köpa vatten och snacks. S lekte på själv med kompisar hon hittade där och jag behövde bara se till att hela tiden se henne :)

Hittade fiskar vid lekplatsen :)


Sen åkte vi till affären och handlade så att vi kunde göra sallad. Jag är bra på det - pappa har lärt mig att skära bra ;) När vi var klara med det gjorde vi ett armband till S som, enligt beskrivning "var en snyggare DNA-sträng". S gjorde det bra och enligt sig själv var hon grym :) Därefter åkte vi till en utomhuspool där vi spenderade ytterligare tre timmar. När vi kom hem åt vi mat (eller S åt chicken nuggets och jag åt macka och flingor) och sen var jag ledig. Jag är trött efter en dag i solen, men det har gått bättre än vad jag trodde det skulle gå.

Vad ska man liksom göra när man ska spendera en hel dag med samma person, som man inte riktigt känner än? Men, det gick :D Och jag är några erfarenheter rikare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0