Vi börjar med helgen..

Det är verkligen fullt upp här hela tiden. Känner att jag inte hinner stanna upp och fatta att jag är här - men det är så jag vill ha det :D Kan ju inte sitta hemma hela tiden när jag är på andra sidan Atlanten. I fredags var vi på bio och såg Bad Teacher.




I lördags var vi ju på Jersey Gardens som ni redan läst om. I söndags hade vi tänkt åka upp till Philadelphia, men det visade sig vara svindyrt så det hoppade vi över. Vi hade istället tänkt åka till stranden, men när vi vaknade öste regnet ner så vi bestämde oss för att äta mat på Cheesecake Factory. Gud vad gott det var!!


Sen köpte jag en parfym :D


Därefter blev det cheesecake tillsammans med film! Min :D


Malins :)


Idag har jag varit ute och springit :D När vi hämtat S ska vi åka och bada med förre detta grannarna i en pool :) Det behövs, för det är jättevarmt ute!!




Kommentarer
Postat av: Moster

Hmmmm, jag bara undrar, skulle inte du JOBBA .... tycker bara det verkar vara en massa nöjen ;)

2011-07-05 @ 19:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0