Westfield - Johanna

Johanna är en nyare aupair än mig och kom till sin värdfamilj i fredags. Jag vet ju själv hur det är att inte känna någon så jag tog kontakt med henne och frågade om hon ville träffas. Så det gjorde vi igår. Hon har också en stad att gå i, så vi gick runt lite där, åt på Panera Bread, ett annat av mina favoritställen åt glass och shoppade lite (inte jag dock). Pratade gjorde vi också! :) Trevlig tjej som jag gärna träffar igen.

Panera Bread


Vi gick förbi en cupcake-affär. Helt sjuk vad det finns grejer i detta land!



Sen köpte vi glass :) Man kunde blanda i allt du kan tänka dig... Jag tog iallafall jordgubbe med basilika och blandade i hallon och ananas :D Supergott!


Johanna :)


Kommentarer
Postat av: Alice

Åhh, gimme gimme gimme de cupcakesen!! ;)

2011-07-17 @ 06:22:47
URL: http://aliceinaupairland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0