Fixardag

Igår hade jag och Malin en riktigt fixardag. Vi började med att äta bagels (känner på mig att jag kommer göra det många flera gånger innan jag kommer hem igen) och for sedan till banken för att fixa ett bankkonto till mig. Jag har redan fått två löner i förskott och en av dem gick direkt in på sparkontot - duktiga Ida! Sedan fick vi åka upp (?) till Pennington för att hjälpa till att packa S´s rum. Sedan fick vi köra hem sakerna till Warren. Där fick vi dela upp alla lådor och kartonger så att rätt sak kom till rätt rum. Igår åkte vi också till mataffären så att jag kunde köpa schampo, sminkborttag och allt annat jag behövde :)

S´s gamla aupair är här så hon tog hand om S igår. Idag är hon på summer camp och slutar inte förän 5.30 pm. Så idag ska vi nog fixa Social Security Number till mig och kanske lägga in mig i deras gymkort :) Jag och Malin har bestämt oss för att börja gymma lite tillsammans nu så att vi kommer igång innan vi måste lämna varandra!

Imorgon får jag nog börja köra bilen, människorna som har hand om bilförsäkringen brukar fixa det på cirka ett dygn och R skickade in pappret igår kväll. Det är nog det som har hänt sen senast, har säkert glömt av något men isåfall återkommer jag med det.

Titta vad som gick utanför mitt fönster igår :) Det är väldigt vanligt med rådjur här!

Kommentarer
Postat av: izabell

Vart i NJ är det du bor? :) Jag åker den 25 juli och ska bo i Ridgewood, NJ! Hur är allt? :)

2011-06-28 @ 17:47:31
URL: http://izabellbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0