Packa!

Nu är jag igång :D Det känns mer och mer verkligt måste jag säga, även om jag inte fattat det än.. Väskan är full, och jag har inte packat vare sig väskor, skor eller jackor. Men det kommer gå! Jag känner att övervikten helst får vänta tills jag åker hem...



Idag när jag träffade Martina för att mysa och säga hejdå blev det lite mer verkligt. Hur ska jag klara mig utan min älskade vän? Jag börjar nästan gråta när jag skriver detta... Hon har varit ett så stort stöd under gymnasiet och hjälpt mig på alla sätt och vis (mer än hon nog tror) så det kommer bli svårt att inte träffa henne på ett helt år! Men nästa sommar blir det Hawaii ;) Fast eftersom jag glömde en påse på bussen så måste vi träffas igen :D Hon fick också sin något sena födelsedagspresent! Nu kan hon komma ihåg mig för alltid ;)


Idag fick jag, till min stora förvåning, mitt visum :D Jag ser helt miffo ut på bilden, men det är ju tur att jag bara behöver vissa det två gånger, dit och hem ;) Nu är jag bara lite stressad över det internationella körkortet, som jag borde fått idag. Men jag får väl ringa till Motormännen på måndag så att jag får det innan jag åker. Bra om jag kommer till familjen och inte kan köra bil...

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad du är gullig! Jag kommer sakna dig jättemycket <3

2011-06-10 @ 21:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0