Skypedejt

Idag, när jag kom hem från jobbet, pratade jag med min värdmamma och S. De är så snälla, omtänksamma och glada. Jag känner verkligen att jag har hittat rätt! Hoppas verkligen att jag känner så när jag väl är där! När vi pratade förra gången på skype så var det ju inte säkert att jag skulle åka (och så blev det ju egentligen inte heller...) så då hade jag inte känslan att det här är min S, men det har jag nu! Nu kan vi också säga: Syns snart! Vilket både är grymt läskigt men SÅ spännande! Jag vill ibland att tiden ska stanna så att jag kan vara med mamma, pappa och Elin lite till, men samtidigt vill jag att tiden ska gå snabbare så att jag kan åka NU.

Imorgon åker jag upp till Uppsala för att träffa/sova hos mammas kusin och hennes pojkvän. Sedan blir det upp tidigt på morgonen på tisdagen för att åka till ambassaden, i Stockholm. Tänk om jag inte får något visum?? Vilken mardröm :( Men såklart inte! Varför skulle jag inte få det när massor av andra får det? Jaja, det kanske inte blir någon vidare uppdatering, men vi hörs när vi hörs!

Tänk, snart är jag där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0