Uppsala/Stockholm

Gud vad jag skulle kunna tänka mig att bo i Uppsala eller Stockholm. Inte dumt alls ;) Ju mer tid jag tillbringar där, desto mer vill jag vara där. I måndags gick jag runt i Uppsala, fikade vid domkyrkan och köpte ett turkost linne.


God macka :)


Eric Saade var på besök i staden ;)


I Stockholm hade jag massor av tid att spendera (hela fyra timmar) så två av timmarna satt jag vid vattnet och läste. De andra två timmarna bestod i att äta lunch/middag i Gamla Stan, testa en klänning på H&M som satt helt förskräckligt, och sedan vänta på tåget.


Med Strandvägen i ryggen :)


För att få lite variation så flyttade jag mig och såg helt plötsligt Gröna Lund i fjärran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0