Värdfamiljen

Igår fick jag då äntligen träffa min värdfamilj. Jag var sjukt nervös innan, men med en pratstund med en av de svenska tjejerna Ellen så blev jag lite lugnare. Det hjälpte också med min favoritlåt! Mitt värdbarn hoppade upp i min famn så fort vi träffades och släppte mig inte förrän vi skulle åka iväg igen. Vi började med en lunch på någon familjerestaurang, därefter blev det lite shopping ;) Jag var tvungen att köpa en adapter som passade till min dator, S skulle ha scensmink och sådär. Sedan bar det av hem till Warren men snabbt vidare till S´s dans - som hon ska ha uppvisning i imorgon.

Efter det åkte vi ännu en gång vidare, men denna gång till Pennington, där jag i denna stund befinner mig. Idag blev jag lämnad här själv, jag kände att jag behövde landa och komma ikapp mig själv. Familjen kommer väl hem om två timmar skulle jag gissa. Jag har också gjort min alldeles första shopping här (mat). Jag visste inte vart jag skulle, men snälla R hade gett mig en liten karta. Det gick bra, men det var så fruktansvärt varmt att gå hem. Jag fick ju bära på så oerhört många saker :P En juice, en mjölk och fyra bagels.

Jag har inte haft en tanke på att ta kort på detta, men jag lovar att jag ska bli bättre på detta ;) Jag ska fråga min värdfamilj om jag får lägga upp bilder på huset och S också, så att ni får ta del av mitt nya liv ännu mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0