:/

När jag gick in på min mail idag hade jag fått svar från familjen.. De tyckte jag var helt perfekt, men tiden jag hade sagt att jag ville åka var försent för dem :( Jag pratade med CC och jag kan få åka 31 maj, men det kanske fortfarade är försent för familjen, men vi får se! De hade ju varit så perfekta att vara Au pair hos ju!

Jaja, sånt är livet. Blir det inte denna familj, blir det någon annan :) Idag har jag och Martina skrivit ut varsin kopia av projektarbetet och läst igenom det hela för att se om det fanns några fel. Jag hittade några småfel, till exempel "Vill du se en jaguar får du åka till Amazonas, för björnar finns inte på Madagaskar." ;) Det kan bli fel ibland :) När vi ändrat småfelen är vi klara! KLARA! :D

Ikväll är det möte igen, tror det kommer att gå snabbt, men man vet aldrig! ;)




PS. Har börjat länka bilderna, så vill ni ha källan, så är det bara att trycka på bilderna :) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0