Fysik

Imorgon har jag fysikprov :( Förut har jag ändå kunnat hänga med på det vi gjort, men nu vet jag inte... Jag kan ju det jag ska (tror jag) men jag förstår ju inte varför jag gör det jag :P Men det visar säg väl imorgon om jag kan det!

Imorgon börjar jag klockan tolv, så om det inte regnar ska jag gå ut och springa när jag vaknar! :) Man får ju vara lite duktigt iallafall. Sedan blir det då skolan och efter det ska jag in till staden och mysa med syster yster :D Ska försöka hitta klänningar och skor och allt som behövs för en lyckad student/skolavslutning :) Eller så går vi bara runt och tittar, utan att handla något alls!


Blir nog en tur i Haga, som måste vara den mysigaste stadsdelen i hela Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0