Mycket att göra, lite tid till bloggen

Vad upptagen jag låter ;) Men jag har haft saker att stå i och så har jag helt enkelt varit väldigt slapp det senaste.... :) Projekarbetsredovisning på tisdag, så det har jag och Martina grejat med, sen har jag haft biologiprov och nämnd hela dagen igår. Jag hänger med bättre och bättre, men det är fortfarande svårt ;) Bygglov hit och räddningstjänsten dit. Tur att nästan alla andra har suttit med i nämnden ett tag så att jag kan lära mig! Annars hade det varit stört omöjligt.

Imorgon får jag besök av kära Martina, vi ska göra något så roligt som att öva på redovisningen.... Sen blir det en något försenad middag för födelsedagsbarnet Amanda som för ett tag sen fyllde 19 år! Eller var det 18 år?? ;) Hon har alltid något tema på sina middagar och imorgon är det Antiken :D Spännnande, men svårt! Det blir vitt, guld och svart, så får vi se vad jag gör med håret.



Kommentarer
Postat av: My Beauty Secrets

hej tjejen ! tack så mycket :) Jag kollade in på Nelly och de vrkar som den däör klänningen är slut från VILA ! Men den fanns bland nyhteer när jag blkoggade om den igår, sp troligtvis har den tagit slut. Men håll lite koll under VILA produkterna på nelly så kommer den nog snart in igen :)

2011-03-12 @ 10:12:23
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0