Då har man tagit studenten :D

Jag är helt slut, men det är det värt - för jag har hade en sådan underbar dag igår! Dagen började med champagnefrukost hemma hos Amanda för att sedan gå till skolan där det var en konsert/stipendieutdelning. Sedan gick vi till klassrummet där Jocke fick öppna våra väl genomtänkta presenter. Dejtbok, middag för två och en bok om grillning. Sedan tog vi kort, sedan tårta samt att vi fick cirka 1000 kort och några filmer som Jocke tagit under våra tre år. Vi fick också små brev från varandra i klassen. Jag läste dem idag, och det värker lite i hjärtat när jag vet att vi inte kommer träffas varenda dag längre... :( Speciellt som jag ska åka till USA, så vet jag ju att vi inte kommer att ses alls..

Därefter var det brunch med mösspåtagning. Sedan var det bara att springa ut!! Vilken glädje :D Ja, sällan är man så glad som jag var igår. Det är verkligen jobbigt att gå natur, man pressar sig själv till det yttersta hela tiden, så bara att få känna att det är över nu är en härlig känsla. Jag har hela världen framför mig och jag kan hitta på precis vad jag vill!

Jag fick massor av gossedjur och blommor - dessutom nästan en hel servis :D Precis som jag önskat mig! Nu hänger djuren i rummet och jag ler varje gång jag tänker på vilka underbara människor jag har i min närhet! Kram på er <3













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0