Jag är KLAR!

Jag tror knappt att det är sant, men jag är faktiskt klar med alla mina skoluppgifter. Jag har inget mer kvar att göra, jag kan bara (om jag vill) ligga hemma i sängen, för nu är alla måsten klara för denna gången. Tänk att jag har klarat alla dessa tre år :D

För att fira har jag köpt en Grattis-du-har-klarat-alla-tre-åren-klänning, vilket jag tyckte jag förtjänade :D Sen har jag köpt studentpresenter till mina vänner Emma och Jamie, hoppas de blir glada. Dessutom har jag köpt lite scrapbooking-saker så jag söka göra alldeles hemmagjorda kort till dem :)


Jag bara älskar Mq:s sommarnyheter! Skulle lätt kunna spendare mycket pengar där...
Skjorta Blueprint 299:- (Finns i flera färger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0