Nu börjar tiden ticka..

Jag tycker tiden går väldans snabbt nu för tiden... Har så mycket jag ska hinna med nu innan jag åker! Dessutom vill jag ju hinna träffa alla innan jag åker, så nu börjar dagarna fyllas upp... Men jag ska nog hinna med allt! Idag har mamma hjälpt mig att köpa presenter till min värdfamilj :) Kommer bilder senare, jag vill ju inte riskerar att de ser ;)

Igår var jag och mamma på språng! Vi lyckades få tid på vårdcentralen på tisdag (!), hade vi kommit en halv minut senare till skolsköterskan hade jag inte fått mina vaccinationsdatum (från när jag var liten). Vi var också i Älvängen för att ta kort till det internationella körkortet, så nu är det skickat tillsammans med polisregistret. Det är väl det jag har hunnit med :P En lång lista kvar..

  - Hälsoundersökning
  - Betyg
  - Få internationella körkortet
  - Få ett utdrag från polisregistret och skicka det till CC
  - Åka upp till Stockholm för att få visum
  - Handa kamera (?), och påsar så att jag kan packa bättre - såna man suger ut luften ur.
  - Bestämma vad jag ska ha med mig
  - Kanske köpa lite mer presenter
  - Packa!

För nu är det väl allt, men det kommer säkert mer saker. Emellan allt detta ska jag också jobba och träffa människor för att säga hejdå! Tätt schema till jag åker med andra ord.


Amerikanska ambassaden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0