Tiden går fort när man har..

.. roligt brukar det väl vara, men för mig är det när man har mycket att göra! :/ Valkampanj, fysik, biologi, religion och allt annat. Jag vet att jag inte har det värst i klassen, men jag är ändå lite stressad över saker och ting. Men det är ju bara 23 dagar kvar :D En mardröm, men det blir något så bra av det!!! Längtar :D Om ni inte redan märkt det alltså ;)

Det snöar!! :O Det är den 3 maj och jag vaknar upp till snö, det är inte okej.. Jag vill ha sommar, sol och fräknar! Inte frysa och ha vantar på mig. Så, vädergudarna: få det att sluta snöa!!

img_3259 (MMS)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej, för värst har jag det, haha:P

2011-05-03 @ 19:51:33
URL: http://johannafri.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0