En helg i november

Togs en del bilder - men inte med min kamera ;) Iallafall, i fredags fick jag åka med på skolutflykt till en farmers market. S var på grymt bra humör *host* men jag hade det trevligt ändå! Såna ställen borde det finnas mer av i Sverige - mycket gott skulle kunna fylla kylskåpet då ;)



Sen blev det lördag och jag jobbade morgonen/förmiddagen. Vi bakade, hade lite utbrott, nagelsalong och fixade prälplattorna :) Just det - vi rensade i skåpen här 'hemma'. Blev typ tre soppåsar - love it! :D


På eftermiddagen klättrade några tjejer i träd!! Bland träden hade de gjort olika övergångar, det var riktigt kul faktiskt. För att komma ner till marken fick man åka linbana - galet ju!! På kvällen blev det tacokväll hos Sara. Vi var sex tjejer som åt, pratade och myste i flera timmar!! Som i Sverige :)



Vill ni se mer bilder av dagen så titta in på Angelicas blogg! Söndagen blev en heldag i city med Malin. Vi åkte till Centry21 för att lämna tillbaka Malins söndriga väska, gick på Canal Street i jakt på klocka och i SoHo i jakt på väska. Det blev varken det ena eller det andra och som vanligt blev Angelica värst när vi mötte upp henne! ;) Tror jag aldrig har shoppat med henne och köpt mest... :P

Blev också två timmar luciakör :) Längtar så tills den 10:e när vi ska ha tre konserter inför 800 personer/konsert :D Svenskt i NYC går ju inte annat än bara älska <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0