Familjen - dag 11

Sista och kanske bästa dagen vi hade tillsammans :) Vi såg en filminspelning, åkte förbi frihetsgudinnan två gånger, gick och såg folk spela quidditch..!






Att jag sen fick säga hejdå till min fina familj var ju inte lika roligt. Det gick alldeles för fort och jag kände inte riktigt att jag fick säga tack för att de gjort tio dagar av mitt liv här till några av de bästa. Vi hade en underbar tid tillsammans. Trots att veckan efter de åkt var jättejobbig tror jag nu att jag kan tänka tillbaka och det stärker mig mer än förstör för mig. Så än en gång: TACK!!! <3 

Kommentarer
Postat av: Lillasyster!! <3

Du behöver inte säga tack ida!! <3<3 Du gjorde dagarna underbara för mig!! <3 Nu är det nästan lika lång tid kvar innan du kommer hem... tänk vad tiden går fort! <3

Jag älskar dig<3<3<3<3

2011-11-21 @ 11:28:09
Postat av: Mamma

Håller med ELIN LÖVE YOUUUU!!

2011-11-21 @ 12:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0