Familjen - dag 2

Vi började dagen med att hela familjen köra S till skolan och sedan åka till Bagels 4-u för att vara sådär riktigt amerikanska :)


Min älskade pappa hade förövrigt bakat mitt favoritbröd sirapsbröd och tagit med sig <3 Lycka!! Det var ju tänkt att jag skulle frysa in det och äta någon gång då och då, men tyvärr hade vi ju strömavbrott i typ en vecka så det blev sådär med den idén - men det är tanken som räknas :D

Resten av dagen spenderades med att besöka Target, Mikales och mallet jag har här i närheten, ta med S till hennes Chinese dance (där också jag av någon anledning fick dansa) och intag av rester av kinamaten :) Massor med prat! Precis som det ska vara!



Vi hittade också två par "små" skor ;)


Bara i USA!! Det var jättekul att se familjens reaktioner på det som är min vardag och det jag ser varje dag! "Åhh, titta en skolbuss". "Kolla IN husen". "Förstår att du tycker det är jobbigt att köra bil ibland". OSV :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0