Familjen - dag 7

Fortfarande strömavbrott ;) Så vi flydde återigen till mallet - och det blev en ipad till familjen! De passar på när jag inte är hemma.... Men jag får väl leka med den lite extra när jag kommer hem typ. Så det spenderades några timmar i Appelstore för att starta upp den dyra leksaken osv innan vi åkte till mataffären för att köpa grejer till pannbiff som pappa skulle laga <3 Om det är något jag saknar här borta så är det pappas potatis i ugn, pannbiff, brunsås och lingonsylt!! Går helt enkelt inte att överträffa :D Mamma gick loss lite i affären och tog kort så här har ni ;)




Trevlig mataffär :D När jag får lust ska jag åka dit och köpa lite grejer - måste ju äta skinka!! Haha, har inte gjort det på typ fem månader och det är standardpålägget annars på mina mackor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0